10 November 2010

bile dia dah selesa

Assalamualaikum;
"seseorang tu xkan bgajak dari ape yg dya rase kan dah selesa
selagy dya x dpt ape yg lbey baek dari ape yg dya rase selesa tu
dya xkan pilih yg laen
dya akn ttp dgn keadaan nya yg selesa tu"
kate kate yg agk mnarek tsebot aku dengar tpacul dary bibir seorang pendidik
ketika stokin disarungkan, ketika perot maseh klaparan
En.Man
(bkan name sbena, kalo ltak name sbena kang..hehe)
mnyegerakan pergerakannya
aku pon x tau ape dya bwat lpas tu
tapi kate kate dya yg singkat tu memberi ksan yg agk mndlm
lame aku pk kn
ape maksod dya sbena nye?
sperti mane yg kite sume tao
kalo kite da dpt ssuatu yg besh tu
oang bagy bende laen pon kite tanak amek
kcuali bende tu bley beat ke 'besh' an bende yg kite ade nih
but it's not necessary about a thing
situasi, tabiat, perasaan dan malah insan turut terlibat
adek kate
sye ske skola ni, tanak pinda skola laen
awek kate
aku ske geget kuku, sbb ia mnenangkn aku
kite kate
aku slesa anggap kao kwn, kalo ko na kapel, erh,
ade soang laki tu kate
i suke sentiasa brade d cc u, u're so special 4 me
yek..
ape ape pon, smemangnye kite xkn bganjak dgn ape yg kite da dpt, atao da set
except
kite tpakse atao ade yg better ?
mak kate
PaPa d pinda kn ke JB, jady Boy akn bskola d sane
awek kate (sambong ayt nye)
err..slaen geget kuku, aku ske geget kuku oang laen jgak, haha
 mak kate lagy
Mak ngan Ayah da stuju na jodohkn kamu dgn dya, kamu jgn na mnolak
 playboy kate
erm,,saye rase dya lagy bagosh dary awk, hehe
dan ape ape pon
lagy
kite xkn tlepas dary ape yg tlah Allah ttpkn
jady sbagay ksimpulan nye
"bsyukur dgn ape yg kite ade
redha dgn ape yg d tentukn-Nya
pinta slagy mampu
sbelum kmampuan mnjadi kaku"
Salam..

4 comments:

ameera azahari said...

hhmmm..no komen.. :)

ameera azahari said...

nnti,follow la nara balek ye.. :)

Krule Elurk said...

haha... Macam kenal je EN. MAN tu

ieLa yaaCoB said...

hehhee=))

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...