photo home.png  photo home.png

21 February 2011

Anda dan Warna

Assalamualaikum..


anda anda sekalian sudah smestinye ade warne yg anda minat bukan?
alah, kalo tade tu makne nye koang buta warne la tu
baek pegy check kat klinik cpat
bahaye ouh
trutama skali d jln raye
lampo mera ko jln
dan seterusnye, ke hospital lah anda

uke uke
warna mampu memberi kesan kpd lifestyle sseorang
stiap satu warna itu ade kuasa atao aura yg tsendiri
contohnye lah kn
warna merah slalunye mnaik kn smangat
warna biru mendamaikan
warna kuning menyakitkan mate
haha
itu pd pndgn aku la,
btol saket mate kalo hari hari tngok warna cerah sngt
cam koang tngok matahari la
bkan sakit haty ye

dan, bagaimana warna warna tsebot memberi effect kpd hidup anda?
macam dilatih hari hari
hah
kalo kite tbyase tngok bende tu
umpama dya da motivate kite ke arh itu
contohnye
warna tu warna yg menaikkan semangat
so, ble hari hari kite tngok warna tu,
kite akn rase bsmngat
stiap bende yg kite bwat akn kite bwat dgn bsmngt
but kalo warna tu moody je
hari hari kite akn rase moody
x pcaye bwat la tngok
nescaya koang akn merasai nye
hahaha

btol la
contoh bberapa member aku ni plak
dwa awek ni
soang minat puteh
soang lagy minat pink
fanatik nye dak dwa orang ni sume bende nk warne tbabit
so sikap dyoang tu pon da mnampakkan dyoang mnat warne tu
dan
dwa org sahabat aku ni plak
soang minat choclate
soang minat unggu
mmg dyoang pakay bende tu ary ary
kcuali basoh ke
hilang ke
haha, sian dyoang
sajje je  ade member tu pegy cuik baju dya
sharian tmenong mngenangkan baju ksygan dya tu
glak glak lagy jap
...


but x smestinye org tu dgn warna tu sbb dya ske warne tu
hah
kenkadang jady tanpa diduga
terpakse
atao x tao plak jady cantu
mcm aku,
aku ske warne colouful cam background aku ni
happening gitu
atao cam warna dlm gamba ni


dua dua warna tu aku ske
kuning pucuk pisang n dark choclate
erm..agk seimbang ya?
hehe
tapi org org d skeliling aku akn nmpk warne laen pd aku
especially ( btol ke aku eja ni ) roommate aku En. Hakim
i'm always in Blue


ianya adalah cadar tilam sarong bantal aku
langsir bilik
sejadah aku
almari zip aku
mini towel aku
towel 1 aku
towel 2 aku
t-shirt Bravo ( PLKN ) aku
tie kolej aku
meja study
netbuk aku
noteboard aku
pencil case aku
bag aku
perkakas mandi aku
dan baldi aku
mak ay..
kebiruan aku
-_-'


actually bende tu sume scare x sngaja
tah cam mne ttibe brng aku sume dan dan kaler biru
tapi xpe lah
biru itu nyaman
so aku akn jady lbey pnyabar
hehe.. ( glak jahat )
insyaAllah..


so ksimpulan nye d sni
"pilih warne anda dgn tepat
sbb sometimes warne tu mlambangkan sesuatu pd kite
juge memberi makne kpd org laen
aws dgn pmilihan anda
bfikir sbelom mmilih
dan mmilih tu lagy baek dary pd tpakse
=)"
wallahualam
wassalam..

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...